Kitab Thaharah - Bab Bejana (Tarjamah Sunda) - TRIK1804 --> -->

Kitab Thaharah - Bab Bejana (Tarjamah Sunda)

Post a Comment

عَنْ حُذَيْفَةَ بْنِ الْيَمَانِ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا - قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - «لَا تَشْرَبُوا فِي آنِيَةِ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ، وَلَا تَأْكُلُوا فِي صِحَافِهِمَا، فَإِنَّهَا لَهُمْ فِي الدُّنْيَا، وَلَكُمْ فِي الْآخِرَةِ» مُتَّفَقٌ عَلَيْهِ.

Ti Hudzaifah bin Al Yaman RA ngadawuh, Rosululloh SAW ngadawuh: “Ulah nginum dina wadah emas jeung perak, jeung ulah ngadahar dina piring (dijieunna) duanana, sabab satemenna (wadah atawa piring tina emas jeung perak) teh pikeun maranehna (kaum musyrik) di dunya jeung pikeun anjeun di akherat." (Muttafaq alaih)

[Shahih: Al Bukhari 5426, Muslim 2067]

وَعَنْ أُمِّ سَلَمَةَ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا - قَالَتْ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - «الَّذِي يَشْرَبُ فِي إنَاءِ الْفِضَّةِ إنَّمَا يُجَرْجِرُ فِي بَطْنِهِ نَارَ جَهَنَّمَ» مُتَّفَقٌ عَلَيْهِ.

Ti Ummu Salamah RA manéhna ngadawuh, Rosululloh SAW ngadawuh, "Saéstuna jalma anu nginum dina wadah pérak, manéhna geus nempatkeun seuneu naraka kana beuteungna." (Muttafaq alaih)

[Shahih: Al Bukhari 5634, Muslim 2065]

وَعَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا - قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - «إذَا دُبِغَ الْإِهَابُ فَقَدْ طَهُرَ» أَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ - وَعِنْدَ الْأَرْبَعَةِ " أَيُّمَا إهَابٍ دُبِغَ "

Ti Ibnu Abbas RA ngadawuh, Rosululloh SAW ngadawuh, "Nalika kulit disamak, mangka suci." (HR Muslim)

[Shahih: Muslim 366]

Jeung nurutkeun Imam kaopat: 'Naon jenis kulit disamak.'

[Shahih: Shahih Al Jami' 2711]

وَعَنْ سَلَمَةَ بْنِ الْمُحَبِّقِ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ - قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - «دِبَاغُ جُلُودِ الْمَيْتَةِ طَهُورُهَا» صَحَّحَهُ ابْنُ حِبَّانَ.

Ti Salamah bin Al Muhabbiq RA ngadawuh, Rosululloh SAW ngadawuh, “Ku cara samak kulit bangkai, bisa nyucikeun.” (Shahih Ibnu Hibban)

[Shahih: Shahih Al Jami' 3360]

وَعَنْ مَيْمُونَةَ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا - قَالَتْ: «مَرَّ النَّبِيُّ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - بِشَاةٍ يَجُرُّونَهَا، فَقَالَ: لَوْ أَخَذْتُمْ إهَابَهَا فَقَالُوا: إنَّهَا مَيْتَةٌ، فَقَالَ: يُطَهِّرُهَا الْمَاءُ وَالْقَرَظُ» أَخْرَجَهُ أَبُو دَاوُد وَالنَّسَائِيُّ.

Ti Maimunah Ra anjeunna ngadawuh, Rosululloh SAW ngaliwat hiji embe anu maranehna ngareret, tuluy ngadawuh, “Kumaha lamun anjeun nyokot kulitna?” Jawab maranehna, “Saestuna eta geus jadi bangkai.” Maka ngadawuh, “(bangkai). bisa disucikeun ku cai jeung disamak." (Riwayat Abu Dawud sareng An Nasa'i)

[Shahih: Shahih Al Jami' 5234]

وَعَنْ أَبِي ثَعْلَبَةَ الْخُشَنِيِّ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ -، قَالَ: «قُلْت: يَا رَسُولَ اللَّهِ، إنَّا بِأَرْضِ قَوْمٍ أَهْلِ كِتَابٍ، أَفَنَأْكُلُ فِي آنِيَتِهِمْ؟ قَالَ: لَا تَأْكُلُوا فِيهَا، إلَّا أَنْ لَا تَجِدُوا غَيْرَهَا، فَاغْسِلُوهَا، وَكُلُوا فِيهَا» مُتَّفَقٌ عَلَيْهِ.

Ti Abu Tsa'labah al Khusyani RA anjeunna ngadawuh, "Kuring naros, "Ya Rasulullah, saleresna kami aya di bumi ahli kitab, naha kami tiasa tuang dina wadahna?" mendakan anu sanés, teras ngumbah (bejana aranjeunna. ) tuluy daharna." (Muttafaq alaih)

[Shahih: Al Bukhari 5478, Muslim 1930] 

وَعَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ - «أَنَّ النَّبِيَّ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - وَأَصْحَابَهُ تَوَضَّئُوا مِنْ مَزَادَةِ امْرَأَةٍ مُشْرِكَةٍ» . مُتَّفَقٌ عَلَيْهِ، فِي حَدِيثٍ طَوِيلٍ.

Ti Imran bin Hushain RA yén Rosululloh SAW sareng para sahabatna wudhu tina wadah wanoja musyrik. (Muttafaq alaih dina hadits panjang)

[Shahih: Al Bukhari 3444, Muslim 682]

وَعَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ -: «أَنَّ قَدَحَ النَّبِيِّ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - انْكَسَرَ، فَاِتَّخَذَ مَكَانَ الشَّعْبِ سَلْسَلَةً مِنْ فِضَّةٍ» . أَخْرَجَهُ الْبُخَارِيُّ.

Ti Anas bin Malik RA, yen kaca Rosululloh pecah, lajeng anjeunna nempatkeun dina tempat retakan sambungan tina perak. (Riwayat Al Bukhari)

[Shahih: Al Bukhari 3109]

 

Admin
Saya Zeni Nasrul, lahir di Bandung 05 Mei 1986. Puisi adalah bacaan yang menarik bagi saya, karena puisi dapat menghantarkan dari imaginasi yang tinggi untuk menyampaikan apapun yang terjadi dan terlihat di ukir dengan rangkaian kata yang dalam, sehingga dapat membawa pembacanya kedalam lubuk hati yang terdalam.

Related Posts

Post a Comment

Subscribe Our Newsletter